Hujung Dunia - Hanie Soraya

Assalamualaikum,
sori again kalau mcm menyemak , hehe .. 
kali nie pun still sama, xde yg special pun nk di'share .. (diriku hanyalah plain jane yg nk tarappappa)
korang msti dh tau kn lagu Hanie Soraya - Hujung Dunia tu kan ?? (dah agak aku lmbat cm besa) hehe, ok lupakan kemerapuan kemeroyanan aku tadi, let us focus on why i'm love this song, acece speaking lak die

1. Motivator
- lirik lagu nie simple, so senang nk phm apa yg dia nk smpaikan .. n bila dh layan 2,3 kali tu mmg sengih sensorang part yg 'sawit'2  tu (haa, gedik's detect) .. lupakan part sawit, mmg kseluruhan lagu nie sgt motivate senang citer .. mmg sntai layan~
2. Catchy
-selain lirik lagu yg best, rentak lagu nie pun sgt catchy (bagi aku laa) sbb masa first2 dengar pun dah boleh follow dh si Hanie nie nyanyi .. bkn aku je tau, mak budak a.k.a CN sama , hehe (sori makcik, libatkan anda dlm isu nie)  ^.^
3. Lega/Puas Hati
-haa, nie part paling best.. memula aku ingat (ok, etceli CN pun) penyanyi asal lagu Hanez Suraya .. so, mcm hmpa+kepatahhatian .. sbb  x suka (jujur) , n curious la gak, sbb "dya menyanyi ker? npe suara lain sgt?" n bla3 la soalan lain betapa curious nyer aku hehe.. then, bila search2 smua, terungkai lah sudah smua jwpn hehe, n masa tu, kelegaan mmg level paling tggi , n aku kmbali suka lagu nie, the end~

Lirik Lagu Hujung Dunia – Hanie Soraya

Pikir sebelum bicara
Susah sebelum senang
Jatuh sebelum berjaya
Sedar sebelum terus hanyut
Menyanyi biar dari hati
Berjanji biar pasti
[chorus]
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama
(hingga ke hujung dunia)
Hingga ke hujung dunia
Kurang kamu sesuatu
Pantas waktu berlalu
Terimalah seadanya
Tiada apa yang sempurna
Menyanyi biar dari hati
Berjanji ditepati
[ulang chorus]
Walau apa pun yang telah terjadi
Perlu tabah kau hadapi
Segala yang pernah kita lalui
Menjadikan kita yang hari ini
Lalalala lalalalala
[ulang chorus]






Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments